Translate

Dinsdag 13 September 2016

Rose

Op die oomblik geniet ek en die sosages ons tuintjie so baie met die lieflike lente weer.  Almal kan mos doen met 'n bietjie natuurlike inspirasie.  So toe dink ek dat ek so af en toe die mooi blommetjies met jul gaan deel.  Ons kan tog nie heel dag binne sit en naaldwerk doen as dit so pragtag is buite nie!!

Hoop jul geniet dit :)

ROSE


Ek was so verras en opgewonde toe die ou verwaarloosde roosboom begin knoppies maak!!  (nie dat ek veel weet van roosbome snoei en bemes nie!  Ek gee maar net water en geniet die blomme!)



en hulle ruik toe so lekker!!




Dis die pragtage verassing wat ons gister kry toe ons na die vakansietjie by die huis kom :)
Ek het vanoggend 'n paartjies gesny om in my kombuis te sit, dalk moet ek een vir my lessenaar ook sny vir inspirasie om weer aan die gang te kom na die vakansie ;)

Nouja, laat ek weer bietjie agter die masjien inskuif.

Groete
RC
xxx 

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking