Translate

Donderdag 14 Julie 2016

Skuinsstrook - tutoriaal

Hoe om skuinsstrook vas te werk

Gister toe ek die eerste SS Spoegdoek gemaak het, volg ek ewe getrou die patroon se aanwysings.  Totdat ek by die deel kom wat verduidelik hoe om die skuinsstrook af te eindig!!  Dis seker die "korrekte" manier, maar dis vrek moeilik!!  Toe doen ek dit maar soos my ma my geleer het ;)


Verskillende skuinsstrook
 Eerstens - net 'n nota oor die skuinsstrook wat ek gebruik het:
Let op die spasietjie tussen die omgevoude randjies by die pienk skuinsstrook (die rooi sirkel).  Dit het gemaak dat die pienk skuinsstrook baie makliker was om te gebruik met die effens dikker projek waarmee ek besig was.  So let hierna wanneer jy skuinsstrook kies vir 'n spesifike projek.  Daardie spasietjie moet rofweg so breed wees as wat jou materiaal (of twee of drie lae materiaal) dik is. 












Vou die punt teen 'n 45grade hoek
steek vas
 Stap 1:
Die begin is sommer ook die basis vir hoe jy die skuinsstrook afeindig.  
*Vou die skuinsstrook heel oop. 
*Vou die punt teen 'n 45grade hoek (sodat die reguit punt gelyk met die rand van die skuinsstrook is)
*Steek die skuinsstrook dan vas sodat die randjie gelyk met die rand van jou materiaal is.

<die foto wys dit darm mooi 




Stap 2:
Steek nou die skuinsstrook reg rondom jou projek vas - sodat die oopgevoude randjie teenaan die rand van jou materiaal is.
Stap 3:
Wanneer jy weer by die begin kom, waar die twee punte bymekkaar kom: 
 *Laat die punt redelik ver verby jou beginpunt steek voordat jy dit teen dieselfde hoek as die begin knip (jy wil nie op die ou ent agterkom dat jy te veel afgeknip het en dat dit dan te kort is nie)
*Maak seker dat jy die skuinsstrook aan albei kante oopgevou het voor jy knip, anders gaan jy met 'n snaakse zigzag punt opeindig.
*Moet nog nie die eindpunt vastteek nie, dan sal dit in die pad wees wanneer jy wil begin stik.
Stap 4:
Begin om jou skuinsstrook vas te stik deur die punt deeglik te heg (vorentoe-agtertoe-en-weer-vorentoe)
Stap 5:
Stik die skuinsstrook reg om jou projek, maak seker dat jy in die voutjie stik.
 Stap 6:
*Wanneer jy by die einde kom - steek die punt bo-oor die begin van jou skuinsstrook vas.
*Stik vas 
*Onthou om stewig af te eindig


Stap 6:
*Draai jou projek om.
*Begin om die skuinsstrook na jou toe om te vou.
*Steek reg rondom vas.
*Moet weer nie die laaste punt oor die beginpunt vassteek nie


Stap 7:
 Stik die skuinsstrook reg rondom vas.
Stap 8:
Wanneer jy by die einde kom, steek die punt vas en stik vas.


 Stap 9:
 So te se klaar!! :)
*As daar dalk 'n stukkie van die onderste skuinsstrook uitsteek, snip dit net af met jou sker!!

 En dis dit!! :)


Omdat ek so gesukkel het met die blou skuinsstrook, was die eindproduk nie heeltemal so netjies soos wat ek sou wou gehad het nie....
 ....daarom het ek vir jul foto's van die pienk skuinsstrook ook bygesit om te wys hoe netjies dit kan wees :)
Mens kan die las skaars sien!!













Ek hoop hierdie foto-les sal darm vir iemand handig tepas kom :)

Groete
RC
xxx







2 opmerkings: