Translate

Maandag 15 Augustus 2016

Kombers & Spoegdoek stel - pers

Pers Kombers & Spoegdoek ste - R275

Ek het lankal die idee gehad om die eenvoudige receiving blanket in die een of ander stelletjie te kombineer, maar toe ek die pers materiaal gaan koop het, het ek dadelik geweet dat dit perfek sal werk saam met die SSS :) Ek dink die kleure komplimenteer mekaar perfek.
Ek wil net dankie se vir my ma wat gehelp het om die kombersie met haar omkap masjien vir my om te stik.  Ek sal haar seker 'n cut van die wins moet gee ;P of hoe se jul??
 
Die pers en geel komplimenteer mekaar baie mooi
Ek dink hierdie is die IDEALE ooievaarstee geskenkie vir mamma&baba.  Blykbaar is 'n receiving blanket amper die handigste ding in baba se doeksak (nie dat ek uit ondervinding kan praat nie, maar ek hoor so) en ek dink die Super Skouer Spoegdoek is die ideale ding om dit mee te kombineer, dit sal tog help dat al jou pragtage kombersies nie vir spoegdoeke moet instaan en op die ou ent van die dag vol blertse gevlek is nie.  Ek dink ook die lap se patroon is ietsie anders.

Beskrywing:  *Enkel receiving blanket met omkapmasjien omgestik.
*SSS met mikrovesel agterkant en flennie bokant om baba teen te le, met skuinsstrook omgeboor.

Materiaal:  *Kombersie - flennie
*SSS - mikrovesel, flennie en katoen skuinsstrook

Kleur:  *Kombersie - Pers flennie met windpomp motief en afr. frases
*SSS - Pers flennie, geel mikrovesel en pers skuinsstrook

Mates:  Kombersie - 90x90cm
*SSS - 55x40cm


Gaan na my Hello Pretty Winkel om hierdie stelletjie te koop.

Die patroon vir die SSS is beskikbaar by www.sew4home.com onder Erganomic Burp Cloth.   

Nou gaan ek eers my slaapbroek wat skoonma die vakandie vir my help knip het gaan stik.

Lekker aand


Groete
RC
xxx

1 opmerking:

  1. Ek is seker daarvan jou ma het die omkapwerk met groot liefde gedoen, sonder die verwagting van 'n 'çut' hehehe =)Ek hou baie van die kleur en natuurlik die afrikaans op die materiaal!

    AntwoordVee uit