Translate

Donderdag 01 Desember 2016

Kers geskenkies

Janee mense!!!  2016 is oor die muur en dis weer daardie tyd van die jaar!!

tyd om daardie laaste vakansie planne agtermekaar te kry,
tyd om dai wit bene te tan sodat hulle darem nie te erg afsteek in jou baaikostuum nie ;)
EN tyd om 'n paar gekenkies reg te kry om vir jou geliefdes te gee ❤

Ek weet, ek weet!!  Ons is ook nie groot op die geskenke ding nie, want die winkels ruk die storie darem heel uit verband uit en so gaan die regte betekenis van Kersfees soms verlore.

Maar dit gee mens darem tog daardie warm, fuzzy feeling as iemand vir jou 'n klein geskenkie gee om te wys dat hul heel jaar aan jou gedink het en jou waardeer :)

So hier is wat ons hierdie jaar gaan gee...


Die inhoud gaan ek vir eers geheim hou. 
 Dit is darem mos 'n geskenk en van my mense lees dalk hierdie post!!!
As julle REGTIG te nuuskierig is kan jul my weer na Kersfees vra wat dit was ;)





Die kaartjies was regtig so eenvoudig, maar hul het vir my net die regte effek.
Ek het dit sommer op Microsoft Word getik en op gewone papier gedruk,  toe net die hoekie met my mooi pons gedruk en dit op 'n groen kartonnetjie geplak :)


Nog 'n paar oulike idees vir tuisgemaakte geskenkies:

*  'n Pakkie van jou  tuisgebakte koekies waaroor almal so gek is
*  'n Botteltjie met al die bestandele vir daardie koekies in en die instruksies om dit vinnig te bak
*  Fudge
*  'n Sugar scrub om te help om die velle reg te kry vir dai baaikostuums
'n Verfrissende aanmaak drankie (het die een laasjaar by skoonsus gesteel)

Daar is soveel lekker resepte vir die bogenoemde op die internet.  Toets gerus 'n paar :)

Ek sal graag wil hoor wat julle hierdie kersfees vir julle geliefdes gee?

Geniet die laaste bietjie van jul week!!

Groete
RC
xxx   

1 opmerking:

  1. Ek sien uit om so 'n oulike geskenkie te kry!!!! Ek sal moet gaan sit en dink wat ek gaan gee hehe Mal oor die foto's =)baie professioneel xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    AntwoordVee uit